Всеукраїнські онлайн-змагання учнівської молоді з радіоелектронного конструювання

ХІД ЗМАГАННЯ

У змаганнях взяли участь діти в двох вікових категоріях: до 15 років та до 18 років. Згідно програми проведення змагань учасники виконали теоретичні завдання та практичну роботу. Теоретичний залік проводився таким чином: на електронну адресу кожного учасника було надіслано перелік запитань в Гугол формі, учасник відкривав завдання і відповідав на них, час проведення теорзаліку складав 45 хвилин. Процес проведення теорзаліку в онлайн режимі мало чим відрізнявся від теорзаліку, який проводився в звичайному очному форматі. Варіант практичної роботи в онлайн режимі координально відрізнявся від очного. В очному форматі дітям надавалась можливість показати конструкторські здібності та навички, а також вміння паяти та налагоджувати пристрої. В онлайн режимі це зробити неможливо і тому було запропоновано відмовитись від розробки плати, травлення, свердління, пайки. В практичне завдання входило складання електронного пристрою без пайки за допомогою перемичок на монтажній платі, це дозволило робити монтаж без пайки та значно скоротити час практичної роботи. Практична робота була побудована таким чином: попередньо кожному учаснику було надіслано принципову схему електричну, в день заходу учасник роздруковував схему на папері та збирав пристрій. Судді фіксували час за який пристрій запрацював, робили відмітку і виставляли бали за практичну роботу. Контроль за роботою учасників судді виконували за допомогою онлайн системи ZOOM, такий метод дозволив суддям швидко та об'єктивно оцінювати роботу дітей, де якість зборки не враховувалась, а враховувався тільки час на виконання завдання. Час для практичної роботи складав 50 хвилин (при традиційному варіанті враховуючи свердління та травлення було необхідно більше 3-х годин). Контрольний час складав 30 хвилин, якщо учасник виконав роботу раніше 30 хвилин то йому нараховувались додаткові бали, якщо учасник не вклався в контрольний час, а продовжував роботу до 50 хвилин то йому нараховувались штрафні бали. Кінцевий результат змагань судді вираховували за сумою балів за теоретичний залік та практичну роботу.


ПЕРЕМОЖЦІ

  • III місце зайняв Кісіль Ростислав, вихованець Сумської області;
    III місце зайняв Котузяк Артем, вихованець Чернівецької області.

    Серед старшої вікової групи в особистому заліку:
    I місце зайняв Куруч Іван, вихованець Одеської області;
    II місце зайняв Кізілов Дмитро, вихованець Полтавської області;
    II місце зайняв Пугачов Ярослав, вихованець Рівненської області;
    IIIмісце зайняв Мамі Задех Тагір Байрам, вихованець Дніпропетровської області;
    III місце зайняв Головащенко Ілля, вихованець Вінницької області;
    III місце зайняв Тераз Владислав, вихованець Тернопільської області.

    Командна першість:
    I місце зайняла команда Одеської області;
    II місце зайняла команда Вінницької області;
    III місце зайняла команда Полтавської області.

 Коментар: У зв'язку з карантинними обмеженнями змагання в такому форматі провели вперше, учасники заходу висловили слова вдячності та задоволення від участі . Вибраний формат проведення показав свою дієвість та відповідність сучасним вимогам. Керівниками команд було внесено пропозицію про проведення наступних Всеукраїнських змагань в онлайн форматі, який влаштовує усіх учасників.

Бажаємо усім учасникам Всеукраїнських онлайн-змагань здоров'я, наснаги, терпіння та готуватись до нових перемог.